Czas wysyłki zamówienia standardowo wynosi do 72 godzin, chyba, że podano inaczej. Zdecydowana większość zamówień jest wysyłana tego samego dnia. Jeżeli czas wysyłki jest dłuższy niż 72 godziny to informacja o tym jest podana w opisie produktu. Czas wysyłki jest liczony w dniach roboczych (nie dotyczy niedziel i świąt).
Towary dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej, chyba, że zaznaczono/ustalono inaczej.
Uwaga! W związku z trudną sytuacją transportową na rynku europejskim spowodowaną wzrostem opłat drogowych, protestami i blokadami tras, dynamika zmiany cen dostaw jest bardzo duża. W związku z powyższym koszt dostawy zostanie Państwu przedstawiony po wybraniu produktów (dodaniu ich do koszyka) oraz po wypełnieniu dokładnego adresu dostawy. Na podstawie tych danych system wyliczy koszt dostawy, który zostanie Państwu przedstawiony przed dokonaniem zakupu.
Dodatkowo, jeżeli twojego kraju nie ma na liście możliwych dostaw - skontaktuj się z nami mailowo na info@thetruckfamilia.com. Sprawdzimy, czy jest jakaś opcja zorganizowana dogodnej dostawy pod twój adres.
Dla przedmiotów o nieregularnych kształtach, dużej masie lub wymiarach, ceny oraz możliwości i warunki dostawy będą uzgadniane indywidualnie. Sprzedawca może odmówić wysyłki towarów nietypowych.
Odbiór osobisty możliwy jest tylko po wcześniejszych ustaleniach i zgodzie sprzedającego. Firma prowadzi sprzedaż dwukierunkowo – dostawy hurtowe oraz sprzedaż wysyłkowa, w związku z czym nie funkcjonuje stacjonarny sklep z stałymi godzinami otwarcia.
Sposoby płatności:
-tradycyjny przelew bankowy
PLN -> PL 13 1050 1328 1000 0097 0883 4453
CZK -> Komerční banka 115-8589330227/0100
EUR -> PL 37 1050 1328 1000 0097 0883 5088 SWIFT: INGBPLPW
ING Bank Śląski S.A. Oddział Racibórz (PLN + EUR)
Komerční banka (CZK)
-szybki przelew internetowy - nie pobieramy prowizji (operatorem szybkich płatności jest firma "DOT PAY").
-płatność przy odbiorze (za pobraniem) - tylko za zgodą sprzedającego, dla określonych grup towarowych i Klientów.
Reklamacja uszkodzeń powstałych w czasie transportu:
Pragniemy poinformować, iż zamówienia nie są dostarczane naszymi własnymi środkami transportu, tylko za
pośrednictwem zewnętrznych firm transportowych/kurierskich, wobec czego sklep internetowy nie
występuje w charakterze przewoźnika, a jest jedynie pośrednikiem pomiędzy kupującym a firmą
przewozową.
Aby móc reklamować uszkodzenie produktu będącego zawartością dostarczanej paczki, które powstało w
czasie transportu należy przedstawić protokół szkody podpisany przez kuriera dostarczającego zamówienie.
Reklamacja nie jest rozpatrywana przez naszą firmę, tylko przez firmę transportową/kurierską. Brak takiego
protokołu może oznaczać odrzucenie reklamacji przez przewoźnika - na co nie mamy wpływu! Dlatego
prosimy aby każdą paczkę rozpakować w obecności kuriera i sprawdzić jej zawartość, a w przypadku
uszkodzenia natychmiast spisać protokół, który podpisze kurier! Całość najlepiej również udokumentować
zdjęciami, co bywa bardzo pomocne przy dochodzeniu roszczeń. Powyższe wytyczne nie wynikają z
naszego braku chęci rozwiązania spraw, tylko z regulacji firm kurierskich, które bardzo często odrzucają
reklamację uszkodzeń, jeśli protokół nie był spisany w obecności kuriera. Prosimy o wyrozumiałość.
Przesyłki zabezpieczamy najbardziej starannie jak to jest możliwe. Każdy jeden produkt jest kontrolowany
przed wysyłką i w 100% wychodzi od nas bez uszkodzeń. W przypadku paczek odbieranych z punktów
odbioru, paczkomatów prosimy o wykonanie zdjęć przed otwarciem oraz w trakcie rozpakowywania paczki,
tak aby móc przedstawić dokumentację zdjęciową przewoźnikowi. Dla przesyłek dostarczanych za
pośrednictwem paczkomatów InPost w przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczkę należy zwrócić z
powrotem do paczkomatu (sprawdź procedurę na stronie internetowej przewoźnika).