Informacja

Regulamin sklepu internetowego www.transshop.pl

  1. Zwraca się szczególną uwagę, aby Kupujący zapoznał się z treścią opisu oferowanych przedmiotów.

  2. W przypadku gdy informacje zawarte w opisie są niewystarczające – skontaktuj się z nami. Udzielimy dodatkowych informacji, jeżeli będzie taka potrzeba, doślemy większą ilość zdjęć.

  3. Możliwy jest osobisty odbiór towaru, jednakże należy go wcześniej ustalić ze sprzedającym. Firma prowadzi głównie sprzedaż dwukierunkowo – dostawy hurtowe oraz sprzedaż wysyłkowa, co za tym idzie nie funkcjonuje stacjonarny sklep ze sztywnymi godzinami otwarcia.

  4. Po wcześniejszych ustaleniach ze sprzedającym możliwe jest dowiezienie towaru po trasie:
    autostrada A1 od granicy w Gorzyczkach do Gliwic oraz DK45 od granicy w Chałupkach w stronę Krapkowic i skrzyżowania z autostradą A4. Sprzedający nie gwarantuje takiej możliwości dostawy/odbioru towaru.

  5. Podstawowymi formami dostaw są przesyłki za pośrednictwem firm kurierskich bądź Poczty Polskiej. Klienci zagraniczni (Republika Czeska, Słowacja) będą obsługiwani za pośrednictwem Poczty Czeskiej bądź usług kurierskich przewoźników z Czech (tylko płatność przelewem).

  6. Klient, który składa zamówienie, jednocześnie zgadza się na przetwarzanie jego danych osobowych. Dane te będą wykorzystane tylko w celu realizacji zamówienia. Jednocześnie Kupujący ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania.

  7. W przeciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru masz prawo zwrócić nowy przedmiot, który został zakupiony w naszym sklepie. O odstąpieniu od umowy poinformuj nas pisemnie (nie musisz podawać powodu odstąpienia). W przypadku reklamacji bądź odstąpienia od umowy do przesyłki należy dołączyć pisemne oświadczenie, zwracany przedmiot oraz dowód zakupu.
    W przypadku pozytywnego rozpatrzenia odstąpienia od umowy przez konsumenta, sprzedawca zwraca pieniądze w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy,
    -nie odbieramy zwrotów wysłanych za pobraniem
    -nie zwracamy kosztów przesyłki (możliwość osobistego odbioru i zwrotu przedmiotu)
    -zwrotowi nie podlegają części elektryczne, noszące ślady używania, montażu, uszkodzone, wybrakowane, bez fabrycznego opakowania, nie mogące być zwrócone z powodów higienicznych, przedmioty wykonywane na zamówienie, towary o zindywidualizowanych cechach. Jeżeli nie jesteś pewien czy dany przedmiot będziesz mógł zwrócić - zapytaj sprzedawcę.

  8. Odbiorca przesyłki jest zobowiązany do sprawdzenia jej zawartości w chwili doręczenia, w obecności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy natychmiast spisać protokół. Jest to jedyna możliwość do uwzględnienia roszczeń wynikających z uszkodzeń przesyłki.